SONGS.

on Tuesday, August 23, 2011
aku add lagu baru kat blog..
best x??

lagu-lagu tu bukanlah lagu baru yang tengah duk melatop kat radio sekarang ni.
tu semua lagu lama dah..
tp, aku memang suka lagu-lagu tu.
aku xkisah popular ke x,
ade menang award ke x,
sape penyanyi nye.
kalau aku rse sedap, aku dengar.

aku memang suka lagu-lagu made in MALAYSIA.
tak kesah la dyeol nak nyanyi bahasa apepon,
selagi made in malaysia, aku akan support.



dulu mase aku sekolah, kawan-kawan aku selalu kutuk lagu-lagu yang ada lam fon ak..(kantoi bwk fon).
katenye lagu pelik, xpernah dgr, xmasuk radio, x femes.
pernah 1x, kwn rpt aku gelak guling-guling dgr lagu febret aku.
tup-tup, boypren dye pon minat lagu yang dye duk kutuk hari-hari.
pastu, mula la duk sengih-sengih mintak bluetooth...
menyampah aku ngn makhluk camtu..anti btol.
nasib baik kwn ak, lau x aku sembur kaw-kaw dah.

tp, aku memang anti lagi ngan lagu indon.
hollywood aku suke MILEY CYRUS je.
aku tak follow sangat perkembangan muzik tanah air ni.
aku pon x berminat pon nk follow.

ape-ape pon, 
and,


0 comments:

Post a Comment