u.p.d.a.t.e.d

on Tuesday, September 20, 2011







alloohhaa!!!




huh, banyak benda dah terjadi sejak last updated.

1st, aku sekarang dah jadi mahasiswa UNIMAS!!

1st time naik flight kot.. hohohohohhoooo.. nasib baik ada kawan yang sangat baik sudi bersama-sama aku dari KL ke SARAWAK. tengs a lot to you afira elmee..

lain kali balik sama-sama lagi ye.

mula-mula sampai kat UNIMAS, aku dapat rasakan yang UNIMAS memang cantik & luas giler giler giler. Plus, panas!! Nanti aku bawak korang round UNIMAS ye.




2nd, orentasi dah habis!! kat sini minggu orentasi dipanggil sebagai MINGGU ALUAN PELAJAR (MAP). Seyezly, aku memang kagum giler dengan para LO yang terlibat dengan MAP. dyeorg adalah makhluk paling sabar pernah aku jumpa.

kene marah ngn parents pon blh senyum lg. kteorg x dgr ckp pn blh ckp 

lembut-lembut lg. berhujan, berpanas sama-sama ngn kiteorg. mmg respect giler kat para LO sekalian. TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK sebab dh jaga kiteorg dgn baik sekali. InsyaALLAH, lain kali saya akan ambil borang jadi LO jugak.




3nd, aku dpt kolej yang BETTER THAN BEST. KOLEJ BUNGA RAYA!!

mmg best sgt. 1apartment 9 org. apartment aku, aku n my lovely rumate je malay. yg lain semua chinese girl.So, otometikly, kiteorg adalah gadis melayu terakhir.. hohooo....bilik pn mmg selesa sgt.




4th, KOLEJ BUNGA RAYA hanya tinggal kenangan.. sobsobsob..

aku dah terpilih masuk PALAPES.. So, aku kene pindah ke KOLEJ KENANGA.

not bad jugak sebenarnye.. housemate, rumate, tuan-tuan, puan-puan, apai-apai, semua sporting sgt. mmg jaga kebajikan kiteorg. so far, dh 3 hari aku kat sana. and, aku bahgia. sebenarnya, aku masuk PALAPES bukan sebab aku ganas (ade org ckp aku ganas masuk palapes). aku join PALAPES sebab aku mmg dh lame berniat nak masuk army. siap aplly UPNM lg. tp, x dpt. so, bile dh ade peluang yang terbuka luas ni, aku tunaikanlah hasrat aku selama ni. Plus, macam-macam kelebihan aku dapat bile join PALAPES. siyezly, selama 3hari ni pn aku dah dpt disiplinkan diri aku, dan aku gembira ianya berlaku.




last but not least, assingment dah start menjenguk. hahahaaaa...

so, hidup sebagai mahasiswa dah bermula. harap-harap ianya kan berakhir dengan segulung ijazah kepujian pertama dan ditauliahkan sebagai lefternan muda..insyaALLAH.




so, seperti yang dijanjikan, jom pi round unimas.








ini logo unimas


































ni pulak sekitar MAP:





Intake teramai, mmg ramai lah. 









with tiq. 









last day MAP 









Tiq buat-buat cute










ayu x saye?? 

















this is my BRC RUMATE!! <3






THAT'S ALL, TQ!!

0 comments:

Post a Comment