F.o.O.d

on Monday, December 5, 2011
ellow!!!
semalam aku outing lagi!!

mengahabisan masa lapang dan duit..

di mana??
kat the spring je.

aku drive,
dah lame x drive.

kancil manual,
rasa mcm mase mula-mula belajar drive kat driving skool.

outing je, tu pun nak story gak ke?
takde lah.
aku nak cite pasal makanan yang aku makan semalam.

ape aku makan..

meh nak story,

aku makan chinese food.

untuk pengetahuan semua,
aku sangat-sangat suka chinese food.

aku dah lame mengidam nak makan dumpling & pau keladi.
and....
i got it yesterday!!!
HAPPY!!

aku pun sangat suka lamb sebenarnye,
i got it toooo!!
steam rice with lamb and mushroom..
perrrrgghhh!

tapi tak puas lagi,
aku teringin nak makan lamb chop..
x jumpe lagi kat sarawak ni.
xpe2, nanti aku cari.

untuk pengetahuan semua,
kalau bab-bab makan aku sangat bersemangat.
nak-nak kalau makan tradisional.
sekarang aku duk sarawak.
and, otometikly,
aku sangat-sangat nak rasa semua jenis makanan tradisional sarawak.

pic??? xde sangat sebenarnye.
khusyuk sangat makan.

nanti aku selit ye??

that's all

thank you.

0 comments:

Post a Comment