2013 buat MEREKA

on Sunday, January 6, 2013



6 JANUARI 2013

hampir seminggu bernafas ditahun 2013,
tak rasa apa beza dengan tahun lepas,


aku cuma ucap selamat tahun baru kepada beberapa orang saja,
dua orang sahabat yg ada depan mata saat detik tahun baru tiba,
dengan mereka,aku banyak kongsi suka duka
selama kami bersama,

seorang lagi, kawan di IM chat FB
 sebab dia buat tahun lepas aku banyak cerita,
cerita bukan cerita suka saja,
 cerita duka dan bala pun banyak juga,
dia sendiri tak tahu dia pernah buat aku suka gembira,
dan aku tak pasti kalau dia tahu dia banyak beri aku bala
yang pasti aku tak pernah cerita pada dia itu semua.

cuma mereka bertiga sahaja 
sebab aku berharap agar tahun ini lebih bermakna buat mereka,
aku berharap agar tahun ini akan buat mereka lebih bahagia,
aku berharap agar tahun ini mereka gembira dan sejahtera,
semoga ceria sentiasa walaupun bukan aku sebabnya,
dimana, dengan siapa, bila masa,
aku tetap doakan kalian baik-baik saja.

walaupun cuma sekadar ucapan SELAMAT TAHUN BARU,
aku betul-betul maksudkannya,
sebab itu aku tak ucap kepada sembarangan orang saja.  :)




p/s:  maaf, tiada ucapan selamat tahun baru buat semua.
dan aku sentiasa doakan keluarga aku bahagia setiap masa.

0 comments:

Post a Comment