MESSNIGHT

on Tuesday, August 26, 2014

Lepas Istiadat pentauliahan,

Messnight diadakan untuk celebrate 
pegawai-pegawai muda yang baru ditauliahkan ni la.

Messnight ni kalau dalam BM orang panggil,
Makan Malam Rejimental (MMR).

Skuad 15 decided nak buat messnight after tauliah,
So 24hb Ogos, kami bermessnight.

Terima kasih kat skuad-skuad 
yang terlibat menjayakan messnight ni,
gua bukan ajk pun.
tp mane yang mampu tolong tu gua tolong.
Contohnya tolong diam.

Preparation untuk messnight mmg busy gilak,
Memang semangat ajk-ajk ni semua,
Ye la, nak buat yang terbaik la kan.
Malangnya, management hotel spoilkan,
dengan music yang stop bukan pada masa,
and dah tak stop-stop dah pastu.
tp watlex watpiss,
Skuad gua enjoy je.

Malam ni semua nak melawa,
biarpun terbakor.
Gua cakap gua la.
Orang lain lawa je.
Masing-masing melawa sbb nak bergambor sakan.
Last kenang-kenangan la katakan.
Dari bergambor ngn skuad,
buddy, crush, scandal, ttm,
jurulatih, tnc, penyanyi, usher semua ada la.

Gua pilih yang sopan-sopan je ni.
Gambar sekadar hiasan, mohon jangan buat gosip


 And lepas messnight,
kami pegi merendek.
Photoshoot la konon.
Celebrate la katakan.

Banyak tempat jugak kami melawat,
Sebab ada driver yang cekapkan.
Thanks nisa.

Malangnya gua tak jumpa cari mane gambar lain.
For now, gambar kat istana negara je la dulu.



p/s: dah jumpa gambar lain gua sambung.





0 comments:

Post a Comment