sebab dan akibat.

on Wednesday, May 18, 2011
setiap peristiwa yang terjadi mesti ada sebab dan akibatnya.
tu adalah ayat yang aku masih ingat masa belajar sejarah menengah bawah dulu.
hari ini, ak akan dapat tau akibat dari satu peristiwa bersejarah yang pernah berlaku lam hidup aku.
bunyi macam teruk je...
sebenarnye, hari ni aku akan dapat result PSPM 2 yang telah ak lalui duluu.
huh~..
nerves giler.
lam mase 2 minit lagi, ak akan check.
time2 ni la bru kite akan tau sape yang caring sal kite.
camne nk tau?
msti duk tnye dpt brape. caring la 2!!
(ad double meaning kot)
bagi aku, ia hanyalah angka dengan 2 titik perpuluhan.
tai, harap2 semuanya ok.
INSYAALLAH.
ak dah cube yang terbaek.

2 comments:

ekah said...

aku xtanye kot result pspm2 mg, adakah itu membuatkan mg rase aku xcaring?

AIDA SYAMIMI said...

xperlu tanye ekah. aku dah lupe result aku.. :)))

Post a Comment