I GOT MY LIFE!

on Tuesday, November 29, 2011
yeah, yeah!!
semalam outing sakan kot.

rasa macam baru hidup balik.
buat aktiviti-aktiviti yang dulu selalu buat.

ape aku buat??
meh nk story.

semalam kiteorng pergi SANTUBONG again.
again?? 
bile aku pergikan?
minggu lepas dah pergi sebenarnye,
tp x buat ape-ape coz x prepared,
SO,
semalam, kiteorg prepare la ape yang patut,
and,
WE ENJOY SWIMMING AT SANTUBONG BEACH!

time duk syok-syok swimming tu,
teringat zaman sekolah dulu,
every week kompem panjat pagar pagi,
keluar pergi pantai, swimming sampay petang ngn sorang member aku ni,
nme dye tika. dye je sekepala ngn aku lau bab ni sbb org lain takut hitam.

then bile dpt swimming semalam, 
rasa mcm lepas gian kot.

lps swimming, kiteorg pergi makan DURIAN,
perrrgghhhhh!!!
memang terbaik.
lame giler x pekene DURIAN.
on the spot kiteorg makan,
tepi jalan, tepi longkang tu jagak kiteorg makan,
abg yg jual tu tolong pilihkan sebab kiteorg pandai mkn je.
THANK YOU ABANG DURIAN!!
siap dapat diskaun lagi.. 
ENJOY!!

this is our driver,nisa
(pic aku xde, cz aku yang tukang snap)

kisah 3 dara n 3 biji durian di tepi jalan.


lepas tu,
kiteorng merayap ke SOPIN MALL,
OK, ni first time aku rase mcm ad kat SOPIN MALL sepanjang ada kat SARAWAK.
nasib memang baik,
semalam PADINI wat SALES.
sempat rembat 2 helai,
hari ni dah pakai satu..
SUKE SANGAT!!!
lau duk penang dulu, 
tiap-tiap minggu duk SOPIN baju.
mase SKOLAH lagi best,
SKOLAH tepi MALL je.

LASTLY, KITEORG G TGOK MUVIEE!
aku x layan vampire2 ni,
so,  aku tgok cite lain..
rindu nak tgok MUVIEE ngn kawan2 mase kat PENANG,
rindu nak tgok MUVIEE ngn family kat GANU.
sob sob sob..

yang penting, 
semalam aku rasa mcm baru HIDUP kat SARAWAK TANAH AIRKU ni.
huhhhh!!
I GOT MY LIFE BACK!!

tu je..
terima kasih.. 

0 comments:

Post a Comment