WONDERING

on Saturday, November 12, 2011
HELLO!!!
hari ni, aku sangat relax.
bangun pagi. basuh baju.
kemas-kemas tempat.
senang cite, aku meng"UPDATE" life aku balik setelah seminggu sibuk 

then, aku keluar ngn aunty aku,
pergi beli barang-barang keperluan sebelom aku desprete.

lame giler tak shopping kot.
lau dulu mase duk penang,
tiap-tiap minggu outing,
sekali outing,sure ratus-ratus habis.

hari ni dapat shopping balik,
walaupon xde geng,
setengah ribu jugak habis harini.
heheheeeeeee...

* rindu geng matrik.

okeyh,
setelah jauh melencong,
merujuk tittle di atas,
ape yang aku wondering sgt tuh kan?

tu yang aku nak cite sebenarnye sekarang.

bermulanya kisah,
aku ade gtau some friends yg aku nak transform jadi budak nerd.
aku x suke ng life aku skrg yg duk enjoy sgt.
tambah-tambah lagi skrg aku tetibe feymes.
aku sangat serabut ngn bende-bende ni skrg.

so, aku decide, 
aku akan transform jadi budak nerd sebaik saje aku melangkah keluar dari pagar kolej ni.
masuk je pagar balik,
aku akan jadi ape-ape je la yang perlu
aku tak boleh jadi diri aku sendiri sepenuhnya.
bukan sebab perlu hipokrit.
sebabnye ialah, diri aku tak sempurna,
aku datang sini jauh-jauh nak belajar.
so, aku kene belajar,
ubah ape yang patut.
but, op cos to a better one.

then, one of my beloved friends reply,

"adekah mg nk jd bukit hijau biase 

pdhl bukit tu sbnrnye volcano?"



first, aku paham,

dye maksudkan aku hipokrit.



tapi, bila aku bace balik,

aku rasa dye ada maksud lain nak sampaikan.

aku rase aku tau ape yang kawan aku ni nak gtau.

tapi nak gtau kat sini segan r aku.

nanti korang kate aku puji diri sendiri pulop.



ape-ape pon,

aku nak dengar penjelasan dari tuan punya badan dulu.

keputusan dye, nanti aku share balik ngn korang ye..


that's all.

thank you

2 comments:

ekAh said...

haha. mende yg mg phm dgn ayat aku tu? kabo r, nok tahu gok mende mg fikir.

AIDA SYAMIMI said...

haha.. malas r.. segan

Post a Comment