BUAT SERIUS

on Thursday, September 26, 2013




minggu ni busy giler, 
memang banyak kerja,
internet pulak taknak kerjasama,
anggap ini semua dugaan nak berjaya.

tapi ada satu peristiwa,

aku nampak dia tarik tangan dia,
mungkin taknak dia ke tempat aku berada,
kemudian kata-kata berbau benci
atau mungkin dengki dilemparkan oleh mereka
tapi buat tak endah saja,
aku tak kacau siapa-siapa
persetankan mereka

tapi mereka tak perasan yang bersama aku ada lagi sorang kawan,
mungkin taknak tunjuk mereka sebenarnya setan,
mereka datang kononnya bertegur-teguran.
ya, baik punya lakonan.
tahniah kawan.

tapi kenapa aku tak terasa,
oh, mungkin sebab aku dah tak ambil tahu hal mereka.
buatlah apa kalian suka, 
heretlah sesiapa saja,
aku ada banyak kerja,


p/s: dan terima kasih buat aku kenal siapa kawan
 yg susah senang bersama.


skrg ramai betul spesis bahagia diam-diam,
dah susah baru nak cari, kononnya kawan.



0 comments:

Post a Comment