KONVOKESYEN UNIMAS KE-18

on Monday, November 10, 2014





Alhamdulillah,
Syukur ke hadrat Illahi,
Atas limpah dan kurniaNYA,
Aku selamat bergraduasi pada 2 Nov lalu.

Bachelor of Science with Honor (Cognitive Sciences).
Masih jelas tiga tahun lepas,
Habis matrik, aku kerja kat butik.
Dapat result matrik pun kat butik.
Isi UPU pun kat butik.

Masa isi UPU basically aku pilih kos pshycology.
Google banyak bantu masa tu.
Search pasal kos ni kat semua IPTA.
Dan dalam banyak-banyak,
kos psychology kat UNIMAS dipanggil Cognitive Sciences.
So, termasuk la jugak dalam pilihan.
Pilihan ke 6 tak silap.

And, even dah lepas tutup UPU,
gua still searching for info about Cognitive Sciences ni.
Masa tu, hari-hari berdoa agar dapat kos ni.
Walaupun bukan first choice.
Dan Alhamdulillah, doa aku dimakbulkan.

Terlalu panjang cerita perjalanan.
3 tahun tempoh pengajian,
Terlalu banyak benda aku dah berdepan,
Ramai orang aku berkenalan.

Tak mampu nak cerita satu-satu,
Tak mampu nak terima kasih pada semua yang membantu,
Syukur, semoga segala jasa kalian dibalas tuhan yang satu.

Still rasa macam mimpi sampai harini.







0 comments:

Post a Comment