H.E.T.I.C.!

on Monday, October 17, 2011
olla!!
huh, seswai sgt ngn tajuk 2, aku rase sekarang aku mengamalkan gaya hidup yang hetic. siyezly, it's really3 tiring.
             last weekends aku ada orentasi program kat siar beach resort, lundu. 2d1n.
aku tak rase lagi nikmat weekend kat unimas. walaupun sangat2 letih, aku enjoy orentasi tu. dan sememangnya proram tu berjaya mencelik mata aku dan aku dah nampak siket2 cahaya sains kognitif.
              tengs to all seniors. memang sporting habis!! berkejaran di pinggir pantai.. it's really fun.  group members yang kering habis! group aku nama kambing. walaupun xde menang ape2..still fun cz kiteorg enjoy each aktiviti. cume roomate agak gedik skit. "aku nak balik rumah kat KL sekarang jugak!"... ewwwww!!! please la! main air pantai je pon. air mutlak ape..
             tp, mybe tu bukan salah korang jgak. aku rase kalau aku tak join msk palapes miggu lepas, maybe aku pon akan jadi GEDIK mcm korang jugok.
so, i saw a good value i got during msk. tengs to all probos!
            mmg la name pon resort, tapi.....
kalau setakat bayar rm50, jgn la berharap lebih2... bersyukur la siket!! enjoy je aktiviti yang dyeol dah arrange. duk wat muke ketat, sendiri sakit hati ada lah!
            mase orentasi, aku tersedar yang life kiteorg memang hetic giler kat sini.
kiteorang mmg xde mase nk wat assingment, nak attend kelas, aktiviti kolej lagi. sbb,,, kiteorng mmg banyak masa untuk dibazirkan. memang banyak masa untuk dibuang. kiteorg still tak hargai setiap saat ada lam life kiteorg.
             i saw what u r tryg to say seniors. tengs again. u wake me up. 


aku sgt3 nk share  pic mase kat sane. aku mmg snap banyak sangat pic untuk tatapan bersama. malangnya, aku tak tau aku snap gune kamera sape. nanti aku cari balik pic tu semua ye...

that's all for today, thank you.

0 comments:

Post a Comment