PULANG

on Wednesday, October 22, 2014

Balik dari Broga,
Niat di hati nak tido dulu.
Then balik Subang.

Pagi tu gua wasap pic sunrise dari Broga,
And Ma bagi order suruh balik Ganu.
Anak die dah start buat perangai merayau.

Seems kunci rumah Subang ada ngn gua,
And Abah punye bas ke Subang malam harinya,
Gua kena sampai ganu sebelum petang.

So, tumpang mandi manda kt tempat Arah dulu,
And terus shot g Putra.
Luckily, gua sampai je Putra,
Ada annoucement tiket ke Dungun jam 1.30pm.
Jam sekarang 1.00p.m.
Cepat-cepat pegi kaunter,
Amek tiket paling cepat.

Gua dapat bas Sani Express dan seat super cool.

Inilah yang dimaksudkan dengan super cool.
Power bank drain sbb buat jadi touchlight masa kt Broga
and tak sempat charge.
Luckily, dalam bas ada plug.
Tak de la gua boring sangat.

Walaupun dah beberapa malam tak tido,
Gua tak dapat tido dalam bas sbb gua bukan jenis tido
dalam perjalanan, and gua jarang tido siang.
Yang best time-time sengsorang cenggini is,
muhasabah diri.
Time merayau cenggini la at last kita tau mane tempat harus pulang.
Nak-nak bile poket dah kering and muka dah burn.

Kolej Anggerik, UITM Shah Alam.
Dah mcm kolej gua dah.
LEpas pada broga ni,
Banyak kali jugak gua lepak sini.


 And, gua selamat sampai Kertih dalam jam 6 ptg.
Semuanya going well.
Alhamdulillah.


P/s:
Sampai rumah, wajib belai adik kesayangan gua.
Kembang yang sangat teramat comel




2 comments:

ATIQAH IBRAHIM said...

yeay mimi update!! hooray! yippieee! :D

AIDASYAMIMI said...

Hahaha. gedik mg tiq!

Post a Comment