keluar part 2

on Friday, June 29, 2012
 ok, nak share hasil pendapatan keluar semalaman,
tak la gi merayau merata-rata pongg,,
just pergi melepaskan rindu terhadap pantai,
air yang biru, pasir yang memutih,
batu-batu di persisiran,
indahnya ciptaan tuhan,

mengimbau memori zaman sekolah dulu,
tiap-tiap minggu fly gi mandi pandai,
dari pagi sampai petang,
masa tu tak kisah lagi pasal burn-burn ni.

sambil-sambil tu jugak,
menikmati juadah minum petang 
yang sinonim dengan masyarakat terengganu,
makan sambil dibuai angin pantai,
perrggghh..
berjam-jam lepak kat situ je.



lepas gian nak minum cendol,
xsempat nak snap dah srruullppp sampai habis dulu.
sila ignore date kat pic tu,
camera x setting.

tang makan-makan sume best,
tang yang x best nye,
ade ke patut ade orang xcam aku yang super duper cute ni??
ni memang bikin gua panas.

lagi panas bila kezen sendiri pon xcam gua..
berasap camni.
tenung lelama tapi xtegur,
bila aku tegur boleh buat muka terkejut pulak,
tau la lama x jumpa,
aku pegi serawak je ponggg,
bukan mati hidup balik.
pastu duk main sindir-sindir pulak
nampak putihdalamkurungan.
berapi makk dengar.

tapi, disebabkan kejujuran korang berkata-kata,
aku tak marah pun,
hakikat tetap kena terima walaupun menyakitkan.
<ayat mengelabah tak leh belah>

walaupun aku kerentungan,
aku enjoy hidup kat sana,
bukan kena dera pun walaupun kadang-kadang terseksa,
pahit tu opkoss la ade dah nama pun hidup,
takkan hidup nak good-good je.
xyah nak wat muka kesian sangat la ye.
kalau nak huluq siket xpa la jugak.

ok.lah, tu je nak membebel.
sekian, terima kasih.

p/s: kawan-kawan aku semua dah maju,
aku doakan korang terus maju dan berjaya.
insyaALLAH

sempat snap ngn budak 2org ni je.
ni pun dalam toilet





0 comments:

Post a Comment