Nurul Ain Binti Rasli

on Tuesday, June 5, 2012
hello,
kali ni turn sahabatku, NURUL AIN BINTI RASLI pulak,
disebabkan harini besday mung,
ku karangkan entry ni
khas untuk dikau sorang wahai sahabat.
<**ayat konon leleh>

eh, korang kenal tak kawan aku yang sorang ni?
hoho, kepada yang tak kenal, aku selitkan pic ni khas untuk korang.


haaaa,,,
ni lah ain rasli degan teh tarik cik ngah dewaan makan asrama,
pic ni mase time SPM dulu.
ni je pic good-good yang ade,
yang lain semua mcm H***M je semua,
sebab dia ni memang gila siket.

walaupun dia ni gila lagi terencat,
aku tetap sayang dia,
dia ni anak sulong,
aku anak pompuan sulong,
aku paham dia,
perasaan ibubapa beri kepercayaan,
nak jadi contoh untuk adik-adik,
bukan senang nak pikul tu semua.
tapi alhamdulilah,
PMR, kami berjaya buktikan.

plus, ain ni pandai lukis,
aku ni memang buta seni,
tapi aku suka drawing-drawing dia,
nak-nak yang satu ni,


aku suka sangat pic ni,
tu aku simpan sampai sekarang,
ni pun masa sebelom SPM,
time kelas bio bawah garaj.
balik dari mall, terus masuk kelas.

ok, setelah jauh merapu meraban,
kita kembali ke main point asal,

HAPPY BIRTHDAY
to NURUL AIN BINTI RASLI,
MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS.

lastly, ceekkiidaaoouut pic comot zaman muda dulu jom!




dah tu je,
yang lain terlalu comot nak letak kat sini.

bye!

p/s: jaga-jaga kepada sesiapa yang birthday time aku study week ni.
       akanku hadiahkan entry beserta pic kenangan terindah.
       dinasihatkan agar anda postpone birthday anda.
       sekian, terima kasih.

2 comments:

cik cahayee said...

sengal.. haha.. aku pon da xde pic 2..
memang NOSTALGIA bet0l.. tq mimi! cayunx awop! ^_^

AIDASYAMIMI said...

mengimbau NOTASGILA (*study week effect)

Post a Comment