so what??

on Tuesday, June 26, 2012
hello,
hari ni dah masuk hari ke-3 berada di syurga duniawi.
kat mane tu??
kat rumah kitee laa.. <gedik la pulak> .

sebenarnya, masuk hari ke-3 ni, 
aku dah naik bosan ngn orang rumah duk asyik cakap pasal topik sama je.
kalau topik tu menarik, xpe la jugak.
ni topik buat hot je.

ade ke patut dari 1st day balik sampai skrg ,
duk asyik cakap pasal jerawat aku je??
boleh panas satu badan kalau esok pun still cakap pasal benda yg sama.
memanglah wajahku tak semulus model iklan darlie, <ada kaitan ke?>
tapi tak la seteruk sekarang. tapi sebenarnya aku tak la rasa teruk sangat.
biasalah tu remaja meningkat dewasa.
tambah-tambah streesss hidop di perantauan lagi.


1st day balik ade ke patut mak aku ajak pergi new york??
kalau new york obersee tu xpe jugak.
ni new york skin solution.
rilex la ma,
konflik remaja,
normal la tu.
takyah nak risau sangat.

so, dah boleh start search petua-petua tradisional 
untuk kulit halus mulus.
nanti boleh cantik,
kacak luar, kacak dalam,
baru styleee...

p/s: aku tak percaya sangat produk kosmetik.

0 comments:

Post a Comment