this is the main factor

on Saturday, June 2, 2012
 bangun pepagi harini terus menuju ke laptop 
dengan niat nak print slip.
2 JUNE dah boleh start print slip untuk final exam.
bukak pintu, syma dah ada kat meja study 
tengah ada masalah dengan printer.

printer tu memang manja terlampau,
kalau orang lain guna,
macam-macam ragam,
nak jugak aku buatkan,
tak kuasa nak layan ko lah printer!!

bila dah selesai print,
baru ku sedari bahawa aku amek banyak subject sem ni,
tak caye?

ceekkkiddaout,

                 

sangat banyak subject,
no wonder last month busy sangat,
7 project, 6 presentation, 6 report, extra assingment, dll 
tapi semuanya dah settle,
I'm supergirl. <-----**ayat riak tahap dewa>

mampukah aku carry semua ni?
insyaALLAH boleh,
usaha kena ada,
sebab usaha tu tangga kejayaan.

so, aku polah jadual untuk bulan ni.
ni semua idea dari TIQ,
nak tengok???


this is my schedule for this month,
lupe nak tambah 12 hb ada exam BM.

so, sape-sape yang nak ajak dating,
sila book awal-awal.
boleh contact me personally ok?
<**perasan retis!> 

btw, lupe jugak nak tambah yang 3hb bersamaan esok,
nak pegi celeb gawai dengan skuadku tercinta.
walaupun duit xde,
nafsu nak berjimba tu tetap membara,
pandai-pandai la nak hidup lepas ni ye.

ape-ape pon,
study week ni jangan banyak main-main sangat,
tapi jangan la pulun sangat,
nanti stresss buleh gilo kang.
kena bijak bahagikan masa untuk ilmiah,
on the same time,
hidup kena enjoy.

nantikan entry pasal gawai celebration gua nanti ye?
<**macam ada peminat setia, perasan!>

sampai sini saja,
that's all,
thank you.


p/s: good luck exam untuk diri sendiri dan rakan-rakan seperjuangan sekalian.


kebelakangan ni agak kuat perasan lebih,
mungkin faktor tekanan udara sekeliling,
sila menyampah, jangan pendam-pendam ye.



4 comments:

ATIQAH IBRAHIM said...

hahahha..tiru2!!..potong markah esemen!..
p/s::sye peminat setia awk..nak signnnn~~..*suara sengal*

nonorm said...

pandai ang dok bohong.. report kat lecturer nanti!

AIDASYAMIMI said...

tiq: aku buat deskop picture siap. memang 100% tiru. potong markah eseyment 1 & 2 calculus aku rela la.hahaha...

AIDASYAMIMI said...

cik norma: tang mane pulak aku bohong? sampai hati ang fitnah aku. report JAIS!

Post a Comment